Dropshippingo mokykla atnaujino pagalbos teikimo paslaugą!
Dropshippingo mokykla atnaujino pagalbos teikimo paslaugą!
Ar Jūs dropshipperis? Jeigu atsakymas taip, vadinasi jūs esate susidūrę su įvairiomis didesnėmis ir mažesnėmis problemėlėmis, kurias tenka spręsti. Jeigu man reiktų pasakyti ko dropshippingas mane išmokė, tai net nesudvejojusi atsakyčiau: nieko nelaukti ir spręsti problemas tuoj pat. Kuo greičiau sprendžiamos bėdos, tuo sklandžiau auga verslas. Verslininkas – tai žmogus, kuris nebijo spręsti bėdas.
Tačiau laikui bėgant mes suvokėme, kad daug žmonių turi tam tikrus barjerus, kuriuos perlipti sunku. Tai gali būti šnekamosios kalbos nebuvimas (nes tam, kad turėti dropshippingo verslą, jos nereikia, bet bėdos išsprendžiamos greičiau kalbant), laiko trūkumas, kantrybės stoka, alergija nelabai protingiems atsiliepusiems konsultantams ir panašiai. Taigi čia atsirandame ir padėti galime mes.
Dropshippingo mokykla atnaujino pagalbos teikimo paslaugą ne tik mokyklos bendruomenės nariams. Sumažėjo kainos, padidėjo paslaugos teikimo greitis ir nuo šiol tam, kad kreiptis į mus, Jūs neprivalote būti bendruomenės narys!
DSP Support rasite ir kreiptis dėl pagalbos galite: https://dropshippingcourses.com/dsp-support/
Į mus galite kreiptis dėl:
- Pardavimo limitų kėlimo,
- neigiamų atsiliepimų šalinimo,
- case / dispute sprendimų,
- paskyros atblokavimo,
- Amazon / eBay / PayPal / AliExpress problemų sprendimų
- ir kitų su dropshippingu susijusių problemų sprendimų.
Garantuojame kokybišką ir greitą aptarnavimą bei malonų bendravimą!
Esame čia, kad Jūsų verslas sėkmingai judėtų pirmyn.
Autorė
Indrė Prichockaitė
Griežtai draudžiama kopijuoti tekstą nenurodant teksto autorės ir tinklapio www.dsmokykla.lt.