Naujienos

Ką daryti, kad eBay skelbimai atsirastų Google shopping ?

Fiksavimas
Dropshippingas eBay

Ką daryti, kad eBay skelbimai atsirastų Google shopping ?

Nuo senų senovės eBay pardavėjai siekia patekti ir į Google shopping. Tam dažnai naudojami papildomi įrankiai kaip eCrater, Bonanza ir panašūs. Tačiau ar žinojote, kad eBay pats siekia mus parodyti Google shopping?

Ebay ir Google bendradarbiauja ir mūsų eBay skelbimai gali būti rodomi Google shopping be jokių papildomų mokesčių? Kituose tinklapiuose kaip bonanza ir eCrater pardavėjai susimoka papildomai, kad skelbimai būtų ištraukti į Google shopping, o eBay laiko tai investicija į mus ir sako, kad į mūsų pardavimo ir kitus mokesčius ši paslauga įskaičiuota. Tai kaip išnaudoti šią galimybę?

Trumpame youtube video ebay ir google nurodo, kad yra tik du dalykai, kuriuos turime žinoti:

  1. Nuotrauka turi būti be logotipų, vandens ženklų. Tai turi būti parduodamas daiktas baltame fone.
  2. Skelbimas turi turėti GTIN (kitaip UPC arba EAN).

Įvardinęs šiuos du dalykus eBay mums atsakė į dropshipperius kamuojantį (ypač prekiaujančius iš Kinijos) tai ar reikia tų barkodų? Taip. Reikia, mielieji. Pagaliau labai aišku kodėl.

Tačiau nusprendžiau paieškoti daugiau patarimų skelbimų optimizacijai ir mano laimei juos buvo labai nesunku rasti. Pasirodo eBay labai nori, kad mes optimizuotume savo skelbimus ir jie galėtų juos “ištraukti” į Google shopping šviesą. Pristatau patarimus sekančiai:

1 Aukštos kokybės nuotraukos

1.1 Produkto atvaizdai turėtų būti ne mažesni kaip 800 x 800 pikselių, baltame fone, be teksto ar vandens ženklų.
1.2 Nuotraukoje turėtų būti tik vienas daiktas
1.3 šis punktas labiau patarimas. Ebay apps’e galite produktų nuotraukos foną padaryti baltu galite patys (tai tikrai labai paprasta).

2 Geri skelbimų pavadinimai (Title)

2.1 Neįtraukite reklaminio teksto, pvz., free shipping“, taip pat nerašykite teksto tik didžiosiomis raidėmis ir nenaudokite neangliškų simbolių
2.2 Pavadinime naudokite raktinius žodžius sudėliotus logiška tvarka
2.3 Nenaudokite akronimų, kurių pirkėjai nežinos ir nesupras.

3 Specifikacijos

3.1 Įtraukite visus reikiamus prekės duomenis specifikacijų skiltyje. Privalote užpildyti visas būtinas specifikacijas ir kuo daugiau rekomenduojamų.
3.2 Drabužių, avalynės ir aksesuarų „Google“ nerodys, jei nepateiksite spalvos, dydžio, amžiaus grupės ir lyties.
3.3 Jei įmanoma, įtraukite MPN, GTVN, ISBN ar UPC. Įtraukite gamintojo informaciją ir spalvas.

Sėkmės redaguojant skelbimus ir puikuojantis ant Google Shopping podiumo.

Leave your thought here

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *