Dropshippingas Amazon naudojant “kuponiukų“ strategiją
Dropshippingas Amazon naudojant “kuponiukų“ strategiją
Anksčiau viename savo straipsnių (https://dsmokykla.lt/2017/11/22/dropshippingo-strategijos/) mėginau išskirstyti dropshippingo strategijas. Šiame versle plėstis galima iki begalybės – reikia tik išradingumo bei imlumo naujovėms ir strategijas krimsite kaip riešutus. Aišku reiks kantrybės ir užsispyrimo, nes niekas šiame gyvenime nėra lengva. Su tokiu požiūriu skinuosi kelią dropshippingo versluose.
Amazon yra puiki vieta prekiauti (2017 metais 4 proc visų pardavimų JAV (taip taip – visiškai visų) buvo padaryta per amazon.com ir 40 procentų visų online pardavimų JAV irgi buvo atlikta per amazon.com). Su pastaruoju teiginiu niekas nedrįstų ginčytis, o jei kyla noras paanalizuokite amazon akcijų kainos kilimą pastaruoju metu. Kiekvienais metais internetu apsiperka vis daugiau žmonių ir internetu išleidžiama vis daugiau pinigų. Todėl mano širdis seniai priklauso dropshippingui ir internetiniam verslui. Analizuodama kaip čia galima būtų viską pasukti man naudinga kryptimi pradėjau prekybą amazon. Niekam nepaslaptis – daugiausiai įvairiausių mokymų rasite dropshippingo iš Amazon į eBay tema (vietinės). Labai mažai informacijos yra apie dropshippingą Amazon. O ten kur mažai informacijos mane traukia. Jaučiu, lyg tai būtų mano galimybė skendinti paslaptyje. Taigi, dar 2015 metais startavau Amazon.
Nuo verslo Amazon tinklapyje starto buvo padaryta klaidų. Daug klaidų. Išbandyta daug strategijų. Aš vis dar prekybą Amazon laikau gana sudėtinga. Tačiau 2017 metais į mano akiratį pakliuvo mažai kam žinoma ir labai siaurai naudojama strategija, kurią pavadinau „kuponiukų strategija“. Iš karto supratau, kad tai yra kažkas, kas tikrai gali pasunkinti piniginę ir griebiausi ją išmėginti.
Dirbant šios strategijos pagrindu iš esmės nesvarbu, ar jūs esate vietinės rinkos atstovas, ar prekiaujate iš trečiųjų šalių ir netgi ji gali būti lengvai pritaikyta prekėms, kurias turite pas save. Bėda ta, kad dropshipperiai pratę nieko neinvestuoti – kas tikrai gali sustabdyti griebtis šios strategijos, o to pasekoje konkurencija tarp naudojančių „kuponiukų strategiją“ labai maža.
Investavimas startuojant šia strategija siekia apie 100 dolerių. Ir tiek reikės kas mėnesį, kadangi reikalinga narystė bei amazon paskyros išlaikymas. Gera žinia ta, kad rimtai griebus šią strategiją „už ragų“ neturėsite nuostolingų mėnesių (taip – net ir pirmas mėnuo turi būti pelningas). Tačiau įspėju – jei nedirbsit ir žioplinėsit visko gali būti. Nerekomenduoju startuoti, neperžiūrėjus mokymų, kurie atsirado dropshippingo mokykloje, iki galo.
Pastaroji pastraipa atgrąsė lengvų pinigų ieškotojus. Dabar tęskime.
Strategijos esmė nėra atitikti Amazon paieškos algoritmą geriau už visus (nors tai būtų irgi protinga ir teisinga). Šios strategijos esmė atsivesti sau klientus iš šalies. Tik kur juos rasti? Būtent tai yra šios strategijos ir naujųjų mokymų „vinis“.
Mokymus apie kuponiukų strategiją rasite: https://dropshippingcourses.com/course/amazon-dropshipping-coupons-strategy/
Autorė
Indrė Prichockaitė
Griežtai draudžiama kopijuoti tekstą nenurodant teksto autorės ir tinklapio www.dsmokykla.lt.