Dropshipperio emocijos
Dropshipperio emocijos
Dropshippingas kaip ir bet koks kitas verslas, susideda iš technikos, darbo ir emocijų. Emocijos ir tai, kaip mes tvarkomės su jomis tiesiogiai įtakoja mūsų verslo kokybę. Kadaise maniau, kad gėdinga yra daryti klaidas, kad verslininkas neturi teisės blogai jaustis ar susidurti su problemomis, tačiau bėgant metams ir bendraujant su naujais dropshipperiais supratau, kad visi susiduriam su tomis pačiomis emocijomis, visi jas patiriam, visi pamąstom ar tai tikrai man, visiems pritrūksta motyvacijos ir turime įkvėpti save iš naujo. Mes turie garsiai kalbėtis, apie tai kaip ir kodėl jaučiamės – tada daug lengviau judėti teisinga kryptimi ir sistemingai auginti savo verslą. Vaizdo įraše supažindinu su dropshipperio emocijų ciklu, kuris ne visiems gali būti vienodas ir lygiai toks pats, bet tendencija išlieka būtent tokia.
Su bendruomenės nariais tema aptarta 2016-08-20 vykusiame dropshipperių suvažiavime.
Autorė
Indrė Prichockaitė
Griežtai draudžiama kopijuoti tekstą nenurodant teksto autorės ir tinklapio www.dsmokykla.lt.https://youtu.be/6hjopSeyNqk