Naujoko vargai. eBay ir naujo pardavėjo patikra
Naujoko vargai. eBay ir naujo pardavėjo patikra
Kiekvienas startuodamas dropshippingo versle tikisi greitų ir didelių rezultatų. Vietoj to, dažniausiai susiduriama su kliūtimis ir startas pasirodo ne toks greitas kaip mes tikėjomės. Turime susitaikyti su faktu, kad nors mes ir esame laukiami pardavėjai Ebay platformoje, tačiau niekas nesiruošia mūsų sutikti ten išskęstomis rankomis ir pasitikėti. Sistemos pasitikėjimą, mes turime užsitarnauti. Šiame straipsnyje papasakosiu apie naujoko vargus.
Keliant pirmą skelbimą
Jeigu Jūsų registracija buvo atlikta netinkamai, t.y. nepabaigta keliant pirmą skelbimą bus reikalaujama ją užbaigti. Pavyzdžiui jeigu Jūs neprisiejote banko kortelės prie PayPal, jums neleis to PayPal pridėti kaip pinigų priėmimo būdo. Jeigu PayPal užlimitavo Jūsų paskyrą, iš pradžių turėsite susitvarkyti ją, pateikti PayPal dokumentus ir tik tada, kai paskyra bus tvarkinga, galėsite užbaigti pirmojo skelbimo kėlimą.
Duomenų neatitikimas
Patalpinus pirmą skelbimą atrodo jau sėkmingai startavome. Tada tikėtina (pabrėžiu, kad nebūtinai taip gali nutikti, ypač jeigu jūsų paskyra yra sena tai veikiausiai ši neganda jus aplenks), kad ebay fiksuos tam tikrus neatitikimus: registracija iš Lietuvos, tinklapyje, kurio vietinė rinka Jungtinės Amerikos Valstijos, o prekės vieta vėl gi Kinija arba vietinė. Sistema fiksuodama tokius neatitikimus (nepamirškim, kad naujai registruotom paskyromis jie nepasitiki) užblokuoja mus. Taip gali atsitikti ir sukėlus 10 ar 20 skelbimų. Nėra griežtos taisyklės, bet pirmąjį veiklos mėnesį galime sulaukti tokios staigmenos. Gaunam baisų laišką ir nebežinom ką daryti. Tokį laišką, galim gauti ir su nauja paskyrą pirkdami pigius niekučius arba dalyvaudami centiniuose aukcionuose (ebay žino, kad mūsų tikslas gauti atsiliepimus). Tai irgi bus fiksuojama kaip nesaugus veiksmas ir gausim nemalonų laišką.
Dažniausiai naujokui kyla panika ir pyktis. „Juk aš nieko nepadariau“, „Kas čia per nesąmonė“, „Ko jie iš manęs nori“ kyla tokios ir panašios mintys. Esu girdėjusi ir tokių išsireiškimų kaip: „žiūrėk dropshippingas neveikia“, „ebay neleidžia dropshippinti“ (atsakymas į šį teiginį https://pages.ebay.com/help/sell/product_sourcing.html ) ir panašių. Tačiau ši problema yra lengvai išsprendžiama.
Pirmiausia gavę tokį laišką, turim skambinti į ebay. Skambutis nemokamas skambinant iš skype numeriu +18665403229. Paskambinę turime pasakyti, kad gavo šį laišką ir norime problemą kaip įmanoma greičiau išspręsti. Jums bus užduoti keli klausimai pavyzdžiui: iš kur gaunate prekes, per kiek laiko jas išsiųsite, kiek prekių turite. Klausimai bus susiję su mūsų verslu. Atsakymai iš esmės nėra labai svarbūs – svarbu, kad atsakinėdami į juos nepasimestumėte ir atsakytumėte. Po tokios klausimų – atsakymų procedūrios jūsų paskyra bus atblokuota.
Kartais, konsultantas šioje situacijoje gali sakyti, kad neįmanoma atblokuoti jūsų paskyros. Tokiu atveju – nesiginčykite su juo. Tiesiog padėkite ragelį ir skambinkite iš naujo. Nors nuskambės ir keistai, tačiau šis atblokavimas/neatblokavimas būna priklauso ne tik nuo mūsų paskyros rizikos, bet ir nuo konsultanto nuotaikos. Taip, kad jeigu nesusikalbate su vienu iš ebay konsultantų, tai dar nereiškia, kad ir kitas nebus nusiteikęs padėti.
Tai yra naujo pardavėjo patikra ir ji reiškia tik tiek, kad eBay nori įsitikinti jūsų patikimumu ir veiklos užtikrintumu.
Skelbimo patikra
Kitas vargas, kuris dažnai kelia klausimų, tai faktas jog įkėlus skelbimą, iškart nesikaupia peržiūros. Taip yra todėl, kad eBay iš karto neišleidžia skelbimo į paiešką. Jis gali būti nematomas ir nerodomas paieškoje iki 24 valandų. Tai irgi yra normali praktika, tiesiog reikia išlaukti.
Žinoma peržiūros gali neaugti ir vėliau, tokiu atveju reikia žiūrėti skelbimo kokybę, tikėtina, kad jūsų skelbimui trūksta svarbių detalių todėl jis nelaikomas „turinčiu vertę“ pirkėjui. Tai vertina eBay reitingavimo algoritmas.
Autorė
Indrė Prichockaitė
Griežtai draudžiama kopijuoti tekstą nenurodant teksto autorės ir tinklapio www.dsmokykla.lt.