Prekyba eBay šventiniu laikotarpiu ir pasiruošimas 2018 metams
Prekyba eBay šventiniu laikotarpiu ir pasiruošimas 2018 metams
Niekam nėra paslaptis, kad lapkritis – gruodis yra geriausi mėnesiai metuose pardavimams. Dropshipperių iš Kinijos Kalėdos prasideda spalį ir pasibaigia lapkritį. Normalu kad gruodį jaučiamas pardavimų sumažėjimas, tuo tarpu vietinių rinkų prekiautojai (straipsnis apie strategijas https://dsmokykla.lt/2017/11/22/dropshippingo-strategijos/ ) gruodį neturi laiko šluostytis prakaito nuo kaktos dėl paskutinės minutės kalėdinių pardavimų.
Daug žmonių nustemba, kad po švenčių pardavimai nurimsta (nes mes visi esam žmonės ir tikimės, kad geras laikas niekada nesibaigs), tačiau pasitelkus šaltą protą ir logiką, ateina suvokimas, kad viskas taip ir turi būti. Ši taisyklė negalioja visu šimtu procentų visiems pardavėjams, tačiau egzistuoja tokia tendencija, kurią mes turime priimti. Gali būti, kad jūs puikiai prisitaikę sezoniškumams ir sausį jūsų pardavimai stebėtinai išaugs, kadangi prekės, kuriomi prekiaujate yra skirtos Valentino dienai. Noriu pasakyti, kd šiame versle jokia taisyklė negalioja be išimčių. Viskas turi išimtis ir mes galime sėkmingai jas sukurti.
Dar viena svarbi pastaba šiuo laikotarpiu. Turėkite omenyje, kad siuntiniai gali vėluoti. Paštai šiuo – šventiniu laikotarpiu – turi daugiau darbo nei įprastai ir siuntos tiek prekiaujant iš trečiųjų šalių, tiek vietinėse rinkose gali vėluoti. Patarčiau užbėgti įvykiams už akių ir įvykus pardavimui, kontaktuojant su savo pirkėju, informuoti jį, kad dėl šventinės paštų ir siuntų tarnybų apgulties siuntos gali nežymiai vėluoti. Taip išvengsite daug klausimų, o jei siuntos atvyks laiku, pirkėjo laimė bus didesnė.
Artėjant naujiesiems 2018 metams pirmiausiai visi sau keliame naujus tikslus ir žiūrime kaip įgyvendinome šių metų tikslus. Planuojame ir kuriame. Kaip gyvenimą, taip ir verslą reikia planuoti ir prižiūrėti, kad jis augtų ir plėstųsi. Dropshipperius raginu dairytis pardavėjų kalendorių ir kuo išsamesnių, tuo geriau. Rekomenduoju Payoneer kalendorių, kurį galite atsisiųsti čia: https://www.payoneer.com/downloads/2018-ecommerce-calendar.pdf . Labai išsamiai sudėliotos dropshippingo verslui svarbios datos. Puikus pagalbininkas priimant pardavimo sprendimus, nišų pasirinkimus ir semiantis prekių idėjų.
Turite kitokį pardavėjo kalendorių? Pasidalinkite juo straipsnio komentaruose!
Patarimai ruošiantis prekybai
Teisingas laikas ruoštis tendencijai yra maždaug 3 mėnesiai iki termino prekiaujantiems iš Kinijos ir 2 mėnesiai vietinėse rinkose. Ruošiantis tam tikrai datai teisingi sprendimai yra dėti skelbimus, kurių galiojimo laikas yra GTC (Good ‘Till Cancelled). Per mėnesį tokie skelbimai įsitvirtins, sukaups peržiūrų ir bus reitinguojami geriau tada, kai prasidės tam tikros tendencijos pardavimai. Pavyzdžiui: lapkritį – gruodį ruošiamės vasariui-kovui. Tai reiškia, kad dabar ruošiamės valendino dienai, pavasario sodininkystei, moters dienai, švento Patriko dienai ir pradedam galvoti apie Velykas. Šiuo momentu, ne tik mes imame apie tai galvoti, bet ir gamintojai. Dairomės naujų prekių skelbimų savo tiekėjų tinklapiuose, bandome “pagauti naujas bangas”.
Nepriimkite mano patarimo, kaip vienintelės tiesos. Tai yra tik vienas patarimas, kaip spėti į sezoniškumo lenktynes. Ir jis veikia. Tačiau mes turime pasiruošti, kad šiandien įdėtas darbas veikiausiai pradės grįšti tik po mėnesio ar daugiau. Taikydama šią strategiją “pagavau” ne vieną naują prekę, naują bangą. Daug žmonių ieško senų bangų ir stebisi, kad įėjus į rinką su vadinama “karšta” preke, ji pasirodo ne tokia ir karšta.
Prisiminkime pavyzdžiui elektrinius riedžius. Iš jų daugiausiai užirbo tie, kurie buvo pirmieji patalpinę skelbimus. Vėliau “išlindo” šių elektronikos stebuklų brokai ir daug kur jie buvo tiesiog uždrausti. Tūkstančiai žmonių užsidirbo labai gerus pinigus investavę į šias prekes, kai tik jos atsirado. Tuo pačiu tūkstančiai žmonių prarado pinigus investavę į juos prieš pat prasidedant riedžių draudimams. Panaši situacija šiemet ištiko ir “Fidget spinnerius”. Tie dropshipperiai, kurie pastebėjo juos, kai jie tik atsirado “pagavo” bangas ir gerai uždirbo. Nieko nepešė tie, kurie laukė kol prekės atsiras top prekių sąrašuose ir tik tuomet ėmėsi pardavinėti juos. Nesupraskite manes neteisingai, aš nenoriu pasakyti, kad viskas kas topuose neneš naudos. Aš noriu pasakyti, kad ieškoti turime ne tik prekių, kurios jau turi šimtus tūkstančių pardavimų, turime dairytis ir tų, kurios dar tik turės šimtus tūkstančių pardavimų.
Gerų pardavimų, mieli skaitytojai!
Autorė
Indrė Prichockaitė
Griežtai draudžiama kopijuoti tekstą nenurodant teksto autorės ir tinklapio www.dsmokykla.lt.